Gadżety, które przypomną klientowi o twojej firmie

Przemyślany dobór gadżetów marketingowych stosowanych w promocji firmy ma istotne znaczenie. Warto decydować się zwłaszcza na te akcesoria, które połączą w sobie funkcję promocyjną z praktycznym zastosowaniem w dłoniach klienta. Zwiększy to szansę, że użytkownik będzie z nich korzystał na długo po otrzymaniu. Które akcesoria z oznaczeniem firmy są chętnie wykorzystywane przez klientów pomimo posiadania logo?

Firmowe powerbanki

Funkcjonalnymi gadżetami reklamowymi są między innymi powerbanki. Urządzenia służące do ładowania smartfonów, głośników mobilnych i innych drobnych sprzętów przenośnych z pewnością spodobają się klientom. Lekkie i pojemne powerbanki z logo firmy mają stosunkowo dużą powierzchnię reklamową. Poza logo zmieści się na nich także nazwa twojego przedsiębiorstwa, a niekiedy również dane kontaktowe. Nadruk na obudowie powerbanka jest nieścieralny, a co za tym idzie – pozostaje widoczny w całym procesie używania. Wykorzystując powerbank do promocji firmy zyskasz gwarancję, że klient regularnie będzie przypominał sobie o twojej firmie po spojrzeniu na przydatny gadżet reklamowy.

Długopisy z oznaczeniem firmy

W promocji warto wykorzystywać także długopisy. Należą one do niezawodnych gadżetów reklamowych, które chętnie wykorzystywane są przez klientów. Stosunkowo mała powierzchnia długopisu pozwala umieścić na nim logo i nazwę firmy. Rzadziej na gadżecie pojawia się telefon kontaktowy lub adres przedsiębiorstwa. Długopisy mają dwie ważne zalety. Ich zakup i wykonanie są stosunkowo tanie, dlatego nie wygenerują dużych kosztów dla firmy. Po drugie, długopis znajdzie zastosowanie zarówno w dłoni klienta biznesowego, jak i indywidualnego, co czyni go uniwersalnym narzędziem promocji.

Kalendarze i planery z logo

Szczególnie przydatnym gadżetem reklamowym dla klientów okazują się kalendarze i planery. Dają one spore możliwości promocyjne dla firm, ponieważ logo i dane kontaktowe firmy można zamieszczać w dowolnej postaci. Zarówno kalendarze, jak i planery pozostają z klientami przez cały rok. Treści reklamowe mogą pojawiać się wyłącznie na pierwszych stronach kalendarzy bądź być wypisane na każdej ze stron planera. Gadżety te sprawdzą się w szczególności u klientów biznesowych, którzy mogą powiesić je w swoim biurze lub zabrać do teczki z dokumentami.

Parasole w promocji firmy

Ciekawym akcesorium promocyjnym firmy są parasole z logo. Oznaczenie przedsiębiorstwa umieszcza się zwykle na materiale parasola, rzadziej koło uchwytu. Te niezastąpione gadżety reklamowe na długo pozostają z klientem – ze względu na ich użyteczność rzadko lądują w koszu, lecz są wykorzystywane podczas złej pogody. Parasole z logo nadają się do promocji każdej firmy i wśród wszystkich grup klientów.

Pakiet gadżetów promocyjnych powinien mieć praktyczne zastosowanie w dłoniach klientów. Dzięki temu użytkownik nie odrzuci ich w kąt, lecz będzie korzystał z akcesoriów w pracy lub w domu. Gadżet z logo przypomni klientowi o twojej firmie i będzie długotrwałym nośnikiem reklamy. Warto więc zdecydować się na promocję przy użyciu powerbanka z logo lub kalendarza z oznaczeniem firmy.

Fot.: pixabay.com

Poprzedni artykułDopasuj rolety do swoich okien
Następny artykułPrzechowywanie dokumentów w Warszawie – co musisz o tym wiedzieć?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj