Marketing internetowy – co się na niego składa?

Marketing internetowy to w dzisiejszych czasach bardzo ważne zagadnienie. Kiedy otwieramy własny biznes internetowy i mamy już wybrany produkt czy usługę którą będziemy sprzedawać, należy dokładnie przemyśleć, w jaki sposób chcemy to robić. Niestety – żaden produkt nie sprzeda się sam i każdy wymaga dużego nakładu pracy przy jego promocji, żeby klienci w ogóle się o nim dowiedzieli, a następnie zechcieli go kupić. Produkt jest bowiem łatwo wykonać, ale trudniej go później sprzedać.

Na szczęście istnieją różnego rodzaju portale, które pomogą nam rozwijać Marketing internetowy. Podstawowym narzędziem, bez którego już niemal żadna firma nie może zaistnieć w Internecie jest Facebook. Ten serwis był początkowo tylko portalem społecznościowym. Teraz jednak żadna duża marka nie wyobraża sobie istnienia, bez obecności na tym portalu. Mamy tam dostępne różne formy promocji. Pierwszą z nich jest pisanie darmowych postów i angażowanie społeczności. Jeżeli uda nam się zebrać odpowiednią liczbę fanów, a nasze posty będą na tyle ciekawe i angażujące, że ludzie będą je sobie udostępniać, mamy szanse szybko zdobyć wielu nowych klientów. Warto też skorzystać z płatnych reklam, które co prawda kosztują dosyć sporo, ale dzięki nim możemy dotrzeć do zdecydowanie większej liczby osób, niż tylko za pomocą darmowych postów.

Istnieją też inne serwisy społecznościowe, gdzie warto prowadzić swoje działania. Są to między innymi Instagram, Twitter, czy Pinterest. Zbadajmy więc gdzie najchętniej przebywają nasi potencjalni klienci, a następnie zacznijmy naszą aktywność w tych miejscach.

Następny artykułDlaczego warto zapisać się na dodatkowe kursy językowe?

1 KOMENTARZ

  1. Marketing ok, ale bez pozycjonowania w google nie ma teraz opcji by zaistnieć, seo szybko się rozwija, a wielu marketingowców tego nie widzi i nie docenia

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj