3 obszary, w których platforma Salesforce może usprawnić działania Twojej firmy

Współczesne firmy coraz częściej decydują się na wdrożenie złożonych systemów CRM, które pozwalają usprawnić wiele aspektów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Wśród tego typu narzędzi liderem jest platforma Salesforce, za której wdrażanie, utrzymanie i rozwój na polskim rynku odpowiada firma Craftware. Poznaj trzy obszary, w których wdrożenie platformy znacząco pomoże Twojej firmie.

1. Automatyzacja procesów sprzedażowych

Celem nadrzędnym biznesu jest oczywiście skuteczna sprzedaż. Oferta Salesforce dla biznesu jest w tym zakresie bardzo bogata, a uwzględnia między innymi automatyzację procesów sprzedażowych. Handlowcy korzystający z narzędzia Sales Cloud nie muszą skupiać swojej uwagi na rutynowych zadaniach, bo dzięki platformie wykonywane są one automatycznie, dzięki czemu mogą w pełni poświęcić swój czas pracy z klientem. Do atutów tego narzędzia warto doliczyć jeszcze nieograniczoną możliwość dostępu do danych znajdujących się w chmurze i ujednolicenie procesu sprzedażowego.

2. Sprawna obsługa klienta

Utrzymanie klienta jest obecnie 5 razy tańsze niż pozyskanie nowego, dlatego lojalni konsumenci to prawdziwy skarb. Platforma Salesforce ma wiele do zaoferowania również w tym zakresie. Dzięki niej komunikacja z działem serwisowym może odbywać się wieloma kanałami, a jego pracownicy mają łatwy dostęp do historii zgłoszeń klienta, co usprawnia rozwiązywanie problemów. Ważne wsparcie stanowi także baza wiedzy, która ułatwia pracę z klientem.

3. Spersonalizowane kampanie marketingowe

Oferta Salesforce dla biznesu to także rozbudowane narzędzia marketingowe. Na uwagę zasługuje możliwość zarządzania kampaniami reklamowymi w systemie omnichannel bądź multichannel z pozycji jednego panelu. Reklamy mają spersonalizowany charakter, a ich skuteczność jest efektem analizy gromadzonych w systemie CRM danych. Bardzo ważnym udogodnieniem jest tworzenie raportu w czasie rzeczywistym, dzięki czemu można w dowolnym momencie modyfikować kampanię i w ten sposób optymalizować budżet.

Koronnym dowodem na zasadność wdrożenia platformy Salesforce jest fakt, że przedsiębiorstwa, które się na to zdecydowały w ciągu 5 lat notują średni zwrot z inwestycji na poziomie aż 545%!

Poprzedni artykułBankiet firmowy – postaw na jakość!
Następny artykułBlaszane dachy – ich największe zalety

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj